Patru noi discipline propuse de Ministerul Educației pentru anul școlar 2015-2016

primary-school-pupils-dur-001

„Joc și mișcare”, „Educație pentru prevenirea riscului rutier”, „Educație pentru dezvoltare” și  „Educație pentru drepturile de proprietate intelectuală” sunt cele patru noi discipline opționale propuse de către Ministerul Educației pentru anul școlar.

Cele patru noi discipline opționale propuse de Ministerul Eudcației vizează clasele I și a II-a, învățământul primar și învățământ la nivelul liceelor, urmând ca acestea să fie introduse din anul școlat 2015-2016.

Primul dintre acestea, „Joc și mișcare” pune accentul pe importanța jocurilor și a mișcării în viața celor mici și a dezvoltării intelectuale. De asemenea, are rolul de a valorifica potențialul instructiv-educativ al fiecărui joc.

„Educație pentru prevenirea riscului rutier” reprezintă materia ce va putea fi predată în toate clasele învățământului primar. Aceasta urmărește pregătirea tuturor elevilor în ceea ce privește viața și regulile de circulație care trebuie respectate de către aceștia. Un alt obiectiv al acestei discipline este acela de a reduce numărul accidentelor rutiere din întreaga lume, responsabilitatea fiecăruia atunci când sunt simpli pietoni sau se află la volanul mașinii.

Disciplina „Educație pentru dezvoltare” destinată elevilor de liceu, își propune să atragă atenția elevilor prin subiecte ca globalizare, dezvoltarea/dezvoltarea durabilă ori cetățenia globală. Prin intermediul acestei materii, elevii și profesorii vor avea posibilitatea de a se implica în proiecte de educație pentru dezvoltare, programe ce-i va ajuta să-și descopere și să îmbunătățească  unele aptitudini.

„Educație pentru drepturile de proprietate intelectuală” cea de-a patra disciplină, este destinată elevilor de liceu  și vizează raportarea la problematica drepturilor de proprietate interectuală, implicarea acestora în diferite proiecte pentru drepturi de autori sau alte drepturi de proprietate intelectuală.

Comentarii

Comentarii

Comentarii

Adauga comentariul tau

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

four × three =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Patru noi discipline propuse de Ministerul Educației pentru anul școlar 2015-2016

primary-school-pupils-dur-001

By

„Joc și mișcare”, „Educație pentru prevenirea riscului rutier”, „Educație pentru dezvoltare” și  „Educație pentru drepturile de proprietate intelectuală” sunt cele patru noi discipline opționale propuse de către Ministerul Educației pentru anul școlar.

Cele patru noi discipline opționale propuse de Ministerul Eudcației vizează clasele I și a II-a, învățământul primar și învățământ la nivelul liceelor, urmând ca acestea să fie introduse din anul școlat 2015-2016.

Primul dintre acestea, „Joc și mișcare” pune accentul pe importanța jocurilor și a mișcării în viața celor mici și a dezvoltării intelectuale. De asemenea, are rolul de a valorifica potențialul instructiv-educativ al fiecărui joc.

„Educație pentru prevenirea riscului rutier” reprezintă materia ce va putea fi predată în toate clasele învățământului primar. Aceasta urmărește pregătirea tuturor elevilor în ceea ce privește viața și regulile de circulație care trebuie respectate de către aceștia. Un alt obiectiv al acestei discipline este acela de a reduce numărul accidentelor rutiere din întreaga lume, responsabilitatea fiecăruia atunci când sunt simpli pietoni sau se află la volanul mașinii.

Disciplina „Educație pentru dezvoltare” destinată elevilor de liceu, își propune să atragă atenția elevilor prin subiecte ca globalizare, dezvoltarea/dezvoltarea durabilă ori cetățenia globală. Prin intermediul acestei materii, elevii și profesorii vor avea posibilitatea de a se implica în proiecte de educație pentru dezvoltare, programe ce-i va ajuta să-și descopere și să îmbunătățească  unele aptitudini.

„Educație pentru drepturile de proprietate intelectuală” cea de-a patra disciplină, este destinată elevilor de liceu  și vizează raportarea la problematica drepturilor de proprietate interectuală, implicarea acestora în diferite proiecte pentru drepturi de autori sau alte drepturi de proprietate intelectuală.

Comentarii

Comentarii

backtotop